25 Şubat 2014 Salı

Rimmel London Color Rush Balm - Drive Me Nude


Rimmel London Color Rush Balm ülkemizde henüz satılmayan bir ürün ama ben olur da bir gün gelir diye sizinle ürün hakkındaki fikirlerimi paylaşmak istedim.

Öncelikle ben ürünü feelunique.com sitesinden aldım. Real Techniques fırça siparişi verirken yanına ekleyiverdim :) Ancak paketimin gelmesi biraz sıkıntılı oldu. İlk siparişim bana ulaşmadı ardından sitenin müşteri hizmetleriyle görüştüm, paketimi tekrar gönderirler ve neyse ki sonunda ulaştı.

Ürüne gelirsek... Rimmel London Color Rush Balm hemen hemen herkesin bildiği Clinique Chubby Stick benzeri bir ürün. Bendeki rengi Drive Me Nude. Sanırım 6 rengi daha var. Açıkçası ben nude bir renk bekliyordum ve dudağıma sürmeden önce de hem ürünün renginden dolayı hem de dış kabının renginden dolayı oldukça ümitliydim. Fakat dudağıma sürdüğümde renk birden koyulaştı, pembeleşti. Benim dudaklarım biraz koyu renktir ondan mı yoksa ürünün yapısından mı bilmiyorum. Ama göründüğü gibi çıkmadı kesinlikle.


Gelelim başka bir konuya... Biliyorsunuz ki bu tip ürünlerin en önemli özelliği nemlendirmesi. Fakat ne yazık ki bu konuda da sevmedim ürünü. Clinique Chubby Stick'im de var ve ikisi bu konuda kesinlikle kıyaslanamaz. Tamam o fiyata Clinique kalitesi beklemiyorum ama ürünün amacı nemlendirme olunca da biraz hayal kırıklığı yarattı.

Tabi nemlendirme özelliği az olduğundan dolayı hem dudaklarınızdaki pürüzleri, kurulukları çok fazla belli ediyor hem de çizgilere doluyor. Chubby Sticklerin o pürüzsüz görünümü kesinlikle yok.

Bir de ağır vanilyalı bir kokusu var ki koku konusunda hassasiyeti olanları zorlayacaktır.

Ben aldığım sırada sanırım indirimdeydi ürün ve 5 dolar civarıydı fiyatı. Türkiye'ye gelir mi gelirse ne kadara satılır bilemiyorum. Ama başka bir rengini de alacağımı sanmıyorum. 




1 yorum:

  1. Rengi çok güzel görünüyordu ama dudaklardaki pürüzleri belirginleştirmesi çok kötü :( Rimmel London'un Apocalips 'lerinde de aynı sorun var :) Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil