7 Aralık 2013 Cumartesi

Pastel Pretty Cheeks Blush On - Natural & Rose


Pastel Spring Blush On adıyla çıkardığı bu sevimli ambalajlardaki allıklarına sonbahara özel 3 yeni renk daha ekledi. Bu renkler Golden Sand, Natural ve Rose isminde. Ben önceki çıkardığı renklerini ne yazık ki kendime uygun bulmamış ve almamıştım fakat bu defaki renklerine karşılıksız kalamadım :) Gördüğüm yerde hemen 2 rengini aldım. Ambalajlarına, kabartmalarına ve sevimli görüntülerine bayılıyorum çünkü :)



Natural isimli rengi içinde altın ışıltılar bulunan biraz kahverengi-turuncu bronz bir allık. Işıltılar yüze sürüldüğünde pek belli olmuyor. Ben bu rengi benim tenimde duruşundan dolayı daha çok yaza uygun buldum nedense.

Rose isimli renge ise bayıldım. Tam benim sevdiğim tonlarda pembemsi bir şeftalimsi bir renk ve mat. Bende çok doğal durdu sanki yüzüm soğuktan kızarmış gibi :) 


 Allıkların yapıları fırçaya alırken biraz tozutmaya müsait ama yüze sürerken tozutmuyor. Dağıtma sorunu var biraz allıklarda, ben Real Techniques allık fırçasıyla uygulamama rağmen özellikle Rose renginde bunu yaşadım. O yüzden fırçaya azar azar alıp uygulamak daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. Pudramsı bence hoş olan kokuları var.


Fotoğrafta renklerin dağıtılmış ve dağıtılmamış hallerini görebilirsiniz. Natural rengi gerçeğinden biraz daha turuncu çıkmış.

Ben allıkları Watsons ve Gratis'te bulamadım. Yaşadığım şehirdeki küçük bir kozmetik dükkanından aldım. Ama oralara gelir ilerleyen günlerde. Allıklar 5gr ve fiyatları 9.90 tl. 








5 yorum:

  1. "Ben bu rengi benim tenimde duruşundan dolayı daha çok yaza uygun buldum nedense." hem nedenini yazmışsın hem de sonuna nedense koymuşsun. anlatım bozukluğu olmuş.
    imza: edebiyat öğretmenin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim edebiyat öğretmenim cümleye küçük harfle başlamazdı :)

      Sil
  2. Aa bunlar yeni mi çıktı?Ben baya geride kalmışım.
    Çok beğendim.Rose tam benlik dedim ama diğeri de çok hoşmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yeni çıktılar. Ben de Rose rengini sevdim :)

      Sil
  3. rose çok tatlı! =)
    bloguma beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil