5 Aralık 2013 Perşembe

Coastal Scents Alışverişim


Meşhur Black Friday indiriminde Coastal Scents sitesindeki her şeyde %50 indirim vardı. Ben de tabi ki bunu kaçırmadım, zaten ne zamandır bu indirim hazırlanıyordum :)

Bugün de tam kargom nerelerdeki acaba diye bakınırken bir baktım kargocu gelmiş :) Karton kutunun içinde güzelce paketlenmiş şekilde geldi ürünler. Farların hepsi şu sevimli pembe kesenin içindeydi.



Neler aldığıma gelirsek
1 ader buffer small natural fırça
1 adet natural kabuki
1 kaş kiti
13 tane far
12'li boş far paleti
Resimdeki sarı farı da hediye olarak koymuşlar

Ne yazık ki farlardan biri kenarından azıcık kırılmış ama o kadar olur diyorum, taa Amerikalardan geldi sonuçta :) 

Hepsine toplamda 49$ ödedim yaklaşık 100 tl yani. Benim memnun kaldığım ve sorun yaşamadığım bir alışveriş oldu. Gümrük riskini göze alıyorsanız tavsiye edebilirim.

3 yorum:

  1. Of of %50 indirim mi çok iyiymiiş :)
    Farlar da çok hoş!Buaralar taktığım tonlar. :)
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın bende düşünüyorum satın almayı ama bir iki ufak sorum olacaktı size öncelikle ödemeyi direk kredi kartınızı yazarakmı yaptınız 2. sorum kargonuz yola cıktıktan sonra(usa'dan) sizden TC no takıbı ısteyen bi durum yasadınız mı? ayrıca yılda 5 kez ınternetten yurtdısı hakkımız varmıs sızın gectıgı oluyormu bu sayıyı?
    umarım yanıtlarsınız sorularımı sımdıden cok tesekkurler
    sevgıler....

    YanıtlaSil