10 Haziran 2013 Pazartesi

Max Factor Creme Puff - 41 Medium Beige


Havalar ısındığından ciltte fondöten gibi ürünler tutmak oldukça zorlaştı. Bu nedenle ben de pudra-fondöten tarzı ürünlere geçtim. Bunlardan bu ara en sık kullandığım ise Max Factor Creme Puff oldu.


Birçok kişinin bildiği ve kullandığı belki de Max Factor'ün en ünlü ürünlerinden biri bu. Kapatıcılığı neredeyse orta bir fondötene yakın. Kızarıklıklarınızı ve hafif izlerinizi güzelce kapatıyor. Aşırı pudralı toz toz duran bir görünüm de olmuyor. Tabi kapatıcılığı bir pudraya göre yüksek olduğundan talc içeriyor, bu konuda hassas olanlara bildireyim. Sanırım bu nedenden dolayı bazı kişilerde sivilceye neden oluyor fakat benim sivilcelenmeye müsait cildimde bir sorun yaratmadı.


Bendeki rengi 41 numara medium beige. Buğday tenlilere uyabilecek bir renk. Benim tenime tam olarak uyuyor şu sıralar ama kışın koyu kalabilir. Ben bazen içinden çıkan kendi süngeriyle, bazen de kabuki fırçayla uyguluyorum. En yüksek kapatıcılığı süngeriyle uyguladığınızda elde ediyorsunuz. Tek başına kullandığım gibi sorunlu yerlere kapatıcı uygulayıp üzerine de kullanabiliyorum.


Bu ürünle ilgili tek sevmediğim yan kokusu ve fiyatı. Aşırı derecede parfümlü bir kokusu var. Buram buram (sanırım) gül kokuyor. Alında gül kokusunu sevmeme rağmen ilk uyguladığım an bu koku içimi bayıyor. Sonra yavaş yavaş kayboluyor tabi ama az da olsa hissediyorsunuz. Diğer kötü yanı ise ne yazık ki ülkemizdeki satış fiyatı. Yurtdışında 5-10$ arasında değişen ürün Türkiye'de 40-50 tl arasında satılıyor. Gerçekten memnun olduğum bir ürün fakat indirimsiz haliyle sanırım o parayı vermem, onun yerine biraz daha ekleyip Mac Studio Fix pudra alırım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder