22 Haziran 2013 Cumartesi

Essence Stay All Day Krem Far - For Fairies


Essence'in bu meşhur krem farlarını çok seven de var hiç sevmeyen de. Ben seven kesimdenim... İndirimle 3.5 TL'ye aldığım bu fardan gerçekten beklemediğim performansı aldım. Benim gibi far kullanmaya üşenen bünyeler için sür çık tarzında bir ürün olduğundan seviyorum.


Farda doğal, belli belirsiz renkleri tercih eden biri olduğumdan For Fairies rengini aldım ben sadece. Açıkçası bana uyan başka bir rengi yoktu.


İçinde simleri olan, çok açık bir pembe rengi. Kutusunda koyu gözüküyor ama göz kapağınıza sürdüğünüzde pembeliği pek de belli olmuyor. Ben bazen parmağımla, bazen de parmağımı batırmak istemediğimde Ecotools'un kapatıcı fırçasıyla uyguluyorum. Normal far fırçalarıyla uygulanabilecek bir yapıda değil bence, oldukça sert. Ama herhangi bir krem kapatıcı uyguladığınız fırçayla kolayca uygulayabilirsiniz.


Ben yayılmasını zorlaştıracağını düşünerek far bazıyla kullanmadım hiç ki bence gerek de yok. Kalıcılığı iyi sayılır. Ancak bir Maybelline Color Tattoo kalıcılığı beklemeyin :) Ayrıca renk vermesi de onlar kadar iyi değil bence. Ama yine de gayet güzel buldum.

Bazı arkadaşlar ürünün bir süre sonra yapısını değiştirerek uygulanamaz hale geldiğinden, bir topak halini aldığından bahsetmişlerdi. Ancak 2 aydan fazladır kullanmama rağmen bende böyle bir sorun olmadı henüz.

Severek kullanıyorum, ileride beğeneceğim başka renkleri de olursa almayı düşünürüm.

1 yorum: