19 Haziran 2013 Çarşamba

Diadermine Lift BB Krem


Diadermine ürünlerini aslında başarılı bulup, sevmekle beraber bu ürünü ne yazık ki beğenmedim.

BB kremden çok bir renkli nemlendirici olan bu üründen kesinlikle kapatıcılık beklemeyin, hatta kızarıklıklarınızı kapatmasını bile. Hiç sorunu olmayan, kusursuz ciltler için üretilmiş sanırım, ki benim öyle bir cildim olsa zaten hiçbir şey sürmem :)

Kırışıklık karşıtı bir ürünmüş fakat henüz 23 yaşında olduğum için bunu gözlemleyemedim :) O kadar uzun süre de kullanmadım zaten. Onun dışında bir de nemlendirme özelliği var, güneş koruması yok.

Renk skalası oldukça yetersiz. Açık rengi bile beyaz tenliler için koyu, ancak buğday tenliler kullanabilir. Ben tonlarını bilmediğimden bir açık bir de koyu rengini almıştım.


Swatch yaptığım orta-koyu rengi. Gördüğünüz gibi kapatıcılığı neredeyse yok.


Fiyatı 15-20 tl arasında. Bir daha tabi ki almam :) O fiyata çok daha başarılı ürünler var.



6 yorum:


  1. En açık tenliler için yani resmen porselen tabak beyazında olanlar için önerebileceğiniz bb krem var mı:/ hiç bulamıyorum, hep koyu geliyor, bembeyaz bb krem istiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha'nın en açık rengine bakabilirsiniz. Başka açık renk bb krem bilmiyorum maalesef.

      Sil
  2. Bende aldım bu marka BB krem.Yüzümde çok fazla sivilce olmadığından kapatıcılığı hakkında pek bir fikrim yok fakat renk konusunda çok kötüler, kumral olmama rağmen açık rengini aldım ama yinede çok koyu geldi ve garip bir şekilde kızıllık var.Memnun kalmadım ve kullanmayı bıraktım.Tekrar almayı da düşünmüyorum:)

    Paylaşımlarını çok beğenerek takip ediyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) Evet, dediğin gibi bir kızıllık da var içinde yüzüm yanmış gibi oluyor sürdüğümde :D

      Sil
  3. Bende merak edip almıştım. Buğday tenli olmama rağmen sürdüğümde Süreyya Yalçın'ın yüzü gibi tarifsiz bir renge büründüm. Alınası bir ürün değilmiş dediğin gibi.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet ya kesinlikle Süreyya Yalçın gibi oluyorsun sürünce :D

      Sil