28 Mayıs 2013 Salı

Neutrogena Ayak + El ve Tırnak Bakım Kremi


Neutrogena kremlerinin şanı malum, Norveçli balıkçıların kremi. Yaz da gelmekteyken ayaklar ve eller daha fazla ön planda olacağından ben de size bu çok sevdiğim kremlerden bahsetmek istedim.

Neutrogena topuk çatlak kremini annemin tavsiyesi üzerine almıştım. Onun topukları yara olacak kadar çatlardı ve kullandığı onca şey buna çare olamamıştı. Ancak bu kremi kullandıktan sonra çatlaklardan eser kalmadı. Benim de topuklarım çatlamasa
da oldukça fazla kuruyor. Ama bu kremi akşam yatmadan önce ayaklarıma sürdüğümde sabah o kuruluktan eser kalmıyor ve yumuşacık oluyorlar. Yapısı oldukça yoğun olan bir krem fakat çabucak da emiliyor. Ben çok seviyorum, bittikçe de alıyorum. Fiyatı 13-15 tl civarı.

Neutrogena el ve tırnak bakım kremini ise özellikle tırnaklarıma manikür yaptıktan sonra kullanıyorum. Normal el kremlerinin aksine tırnak güçlendirme özelliğinin de olması bu iş için ideal olmasını sağlıyor. Tırnakları gerçekten güçlendirip, beslediğini düşünüyorum. Diğer krem gibi bu da çabuk emilen, yağlı his bırakmayan bir krem ve etkisi uzun süre hissedilen bir ürün. Fiyatı 10 tl civarı.

Siz de benim gibi Norveçli balıkçıların sesine kulak verin ve bu ikiliyi deneyin derim :)

4 yorum:

  1. Yazın okuduğum iyi oldu.Ben iyi bir ayak kremi arayişların içerisindeydim.Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ayak kremi olarak bunu düşünüyordum,bendekiler bitince bunu alıp kullanıcağım güzel yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, memnun kalırsınız umarım :)

      Sil