27 Mayıs 2013 Pazartesi

Flormar Dipliner


Ben eyeliner çekmeyi ne yazık ki yeni yeni öğrendim, oldukça başarısızdım bu konuda. Tek elle, tek hamlede zorlanmadan eyeliner sürebilenlere özenerek bakardım :)

Tabi bu kadar acemi olunca da dipliner diye tabir edilen keçe uçlu eyelinerlar benim en büyük yardımcım. Ne yazık ki fırça
şeklindeki eyelinerları hala başarıyla uygulayamıyorum :(

Flormar dipliner da severek kullandığım bir eyeliner. Sürümü oldukça kolay, benim için bile :D Çok ince bir çizgi halinde de daha kalın olarak da sürebiliyorsunuz. Ancak ince kuyruklu bir eyeliner çekmeniz pek mümkün değil bu çeşit bir ürünle. Kalıcılığı da oldukça iyi sabahtan akşama kadar siyahlığında herhangi bir azalma, solma olmadan kalıyor. Sürdükten sonra da çabucak kuruyor bu sayede bulaşmıyor.


Fotoğrafta gördüğünüz gibi güzel, koyu bir siyah rengi var. Temizlenmesi de çok kolay, makyaj temizleme mendiliyle bile siliniyor. Fiyatı şu anda 15 tl.

Benim gibi eyeliner sürmeyi yeni yeni öğreniyorsanız elinizin alışması için zorlanmadan kullanabileceğiniz bir ürün. 

1 yorum:

  1. benimde ilk kullandığım üründü. 2.5 yıllık bir birlikteliğimiz oldu :D öğrenmek için çok iyi bir ürün gerçekten :)

    YanıtlaSil