10 Mayıs 2013 Cuma

Cilt Bakımı Rutinim

Size cilt bakımı rutinimden bahsetmek istiyorum.


Öncelikle temizlikten bahsedeyim... Yüzümde makyaj varsa eğer önce makyaj temizleme mendiliyle siliyorum. Sürekli kullandığım bir marka yok genelde değişiyor. Sonra Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeliyle yıkıyorum. Temizleme konusunda çok başarılı ancak kokusunu pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim :/ Makyajım yokken ve sabahları ise La Roche Posay Effaclar yüz yıkama jelini kullanıyorum. Bitenlerimde zaten bashetmiştim bundan, okumak isterseniz tık tık



Yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra Neutrogena'yı kullandıysam cildimi daha fazla kurutmamak için Doa Gül Suyunu fısfıs şeklinde sıkıyorum. Effaclar yüz yıkama jelini kullandıysam da yine Effaclar serisinin toniğini kullanıyorum. Sabahları ise buzdolabında fısfıslı bir şişede sakladığım maden suyundan sıkıyorum yüzüme.

 

Tonikleme işi de bittikten sonra sıra geldi nemlendirmeye. Geceleri La Roche Posay Effaclar K kullanıyorum bu aralar cildime. Sivilce izlerini azalttığı ve mikro soyucu etkisi olduğu iddia ediliyor fakat ben çok memnun kalmadım. Bitene kadar kullanacağım yine de. Sabahları ise Dermokil yağlı ciltler için nemlendirici krem kullanıyorum. Bundan çok memnunum. Yumuşacık yapıyor cildimi.


Haftada bir banyo sırasında ipek yüz kesesiyle peeling yapıyorum yüzüme. Gerçekten yumuşak ve pürüzsüz yapıyor, tahriş etmiyor. Makyaj yaptığım günlerde yüzümü yıkarkense resimde gördüğünüz yüz yıkama pedini kullanıyorum. Fırça gibi sert değil ve normal yıkamadan daha iyi temizlediğini düşünüyorum. İkisini de Watsons'tan almıştım.









2 yorum:

  1. La roche posay'da benimde memnun kalamadığım tek ürün Effaclar K:(
    Hiç bir etkisini gözlemlemedim, onun dışında sevdiğim ve kullandığım bir marka:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de öyle, kullandığım diğer tüm ürünlerin memnunum ama bu olmamış, cıks :)

      Sil