18 Mayıs 2013 Cumartesi

Catherine Arley Terracota Allık - 02


Catherine Arley Terracota allık beni şaşırtan ürünlerden biri. Öylesine dolaşmak için girdiğim bir parfümeri dükkanından aldım bu allığı.



6 farklı rengi var bendeki 02 numarası. Bence renk skalası gayet iyi. Her cilt rengine uygun bir tonu var.
Benimki şeftalimsi pembe bir renge sahip. Sürüldüğünde güzel bir ışıltı veriyor. Renk vermesi de iyi. İsterseniz daha açık renklerini aydınlatıcı olarak da kullanabilirsiniz. Ben buğday tenli olduğumdan bu rengi kendime çok yakıştırdım ve mat allık seviyor olsam da son zamanlarda sıkça kullandım bu allığı.


Catherine Arley'in kendi sitesinde fiyatı 15 tl gözüküyor fakat küçük kozmetikçilerda daha uygun fiyatlara satılıyor. Ben 10 tl'ye almıştım. Uygun fiyatına göre performansı yüksek bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder