22 Mayıs 2013 Çarşamba

2 Kişiye Güneş Gözlüğü Hediye Çekilişi Sonucu


Çekilişime artık katılan olmayınca sonlandırdım ben de.
Zaten pek katılım da olmadı, bir daha yapar mıyım bilmiyorum :(
Çekiliş ve kampanya bloglarını, geçersiz katılımları elediğimde toplamda 16 kişi katılmış oldu.
8 kişi 1. gözlüğü, 7 kişi 2. gözlüğü seçmişti. Seçim belirtmeyen 1 kişiyi de ben 2. gözlüğü seçenlere ekledim.

Sonucu random.org ile belirledim.

1. gözlüğü kazanan

Meral Ünal

2. gözlüğü kazanan

Undenied

İkisini de tebrik ediyorum ve 3 gün içinde bana adres bilgilerini ulaştırmalarını bekliyorum.

eyireltia@gmail.com

2 yorum:

  1. çekiliş tekrarlanmıycak mı acaba ? 3 gün geçti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazananlar geri dönüş yaptı, hediyeleri ulaştı bile. Hatta Undenied'ın blogu olduğu için orada bile paylaştı
      http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2013/05/cekilis-kazandm_25.html

      Sil