20 Nisan 2013 Cumartesi

DIY # FAR PALETİ YAPIMI



Tekli farlarımı bir araya toplamak için bir far paleti yaptım. Sizinle de paylaşmak istedim belki fikir olur diye.

Youtube'da vs bu konuda birçok video var. Ben de oradan ilham alarak kendi istediğim şekilde bir palet yaptım.


Kullandığım malzemeler oldukça basit; sert kapaklı bir not defteri, dergilerden beğendiğim resimler, eşantiyon olarak verilen mıknatıslı süsler, yapıştırıcı ve mukavva.

Yapılışını sizin için fotoğrafladım.




 Benim elimdeki defterin açılmaması için kendinden bir lastiği vardı onu da çıkarmadım. Kapanması için çok iyi oldu. Ama kenarlara mıknatıs koyularak da kapanması sağlanabilir.

Defterin bir de kalem koyma yeri vardı, oraya da rimel, fırça, kalem, ruj vs koyulabilir diye düşündüm.

Son olarak bir de ayna yapıştırdım ben içine.

Farların kaplarından nasıl çıkarılacağı ile ilgili de videolar var Youtube'da. Sorularınız olursa sorulabilirsiniz.

Umarım beğenmişsinizdir :)



1 yorum: