24 Mart 2013 Pazar

Mini Haftasonu Alışverişi


Project pan dolayısıyla ihtiyacım dışında kozmetik alışverişi yapmıyorum bu nedenle de sadece ihtiyacım olan birkaç ürün aldım.

Watsons Tea Tree Yüz Yıkama Köpüğünü aynı serinin jelinden memnun olduğum için aldım. Jeli bitmek üzere onun yerine köpük aldım bu defa. 9.90 tl idi sanırım.

Beauty Formulas Ağız Çalkalama Suyunu daha önce hiç kullanmadım. Denemek için aldım. Watsons'ta 5.99 tl.

Essence Reach Peach ojenin rengine vuruldum resmen. Fotoğrafta kırmızı gibi çıkmış ama kahverengimsi bir kırmızı kendileri, oldukça koyu yani. Gratis'te 1.99 tl fiyatı. Essence'in bu serisinin boyutları küçük ki bence bir oje için yeterli.

Son olarak da şu sıralar moda olan telli saç bantlarından aldım. 2 tl idi o da.

2 yorum:

  1. gzel gnlerde kullan. o telli saç bantlarını ben de mrk ediyorum ama elimde tonlarca taç var ve hiç birini takmıyorken onu acaba sırf merkıma alıp da dierleri gibi dolap bekçisi mi yaparım yoksa kullanırmıyım bilemediğimden kalıo öyle. kullanışlı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal saç bantlarına göre daha kullanışlı, bağlaması kolay. Yüz yıkarken falan saçları tutturmak için pratik geldi bana.

      Sil