8 Mart 2013 Cuma

8 Mart Alışverişim

8 Mart indirimindeki almayı düşündüğüm ürünlerin çoğunda ya güzel bir indirim yoktu ya da kalmamıştı ben gidene kadar. Gözüme takılan birkaç ürünü alıp alışverişimi tamamladım ben de.


Seyahat boyu kaplar Gratis'ten, kendi ürünleri
olduğu için %40 indirimliydiler. Makyaj temizleme mendilleri ve Purederm maskeler de aynı şekilde.

The Balm Sexy Mama da stantta bulabildiğim yegane işime yarar üründü. Gratis'te The Balm'da %50 indirim var. Duymayan kalmamıştır gerçi :)

Neutrogena yüz temizleme jeli ve Dove deodorant Migros'tan. Onları da %50 indirimle aldım.


Time Balm kapatıcı ve Grease, Love & Happiness fırçaları da The Balm'ın %50 indiriminden :) Kapatıcıya ihtiyacım yoktu aslında ama indirimde bulmuşken aldım. Henüz kullanmayı düşünmüyorum. Fırça indirimle 12tl'ye, kapatıcı ise 10.50 tl'ye geldi.

Retro kutudaki lip balmı da Gratis'te kasanın yanında görünce almadan edemedim. %40 indirimle 2.45 tl. Evet, sırf kutusu için aldım :)

Son olarak Kadınlar Günü'nüz kutlu olsun hanımlar :)

4 yorum:

  1. Kapatıcıyı merak ediyordum, ama indirmden alamadım kbitmişti şanslısınız:)

    bana da beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gittiğim Gratis'te bir sürü vardı :)

      Sil
  2. Tarafımdan mimlendin canım,bloguma bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil