15 Şubat 2013 Cuma

DIY #1 : Kutu Kaplama

İnternetten sık sık alışveriş yaptığım için elimde birçok kutu birikiyor. Atmaya da kıyamıyorum çoğunu. İçlerine ıvır zıvır koymak için oldukça kullanışlı oluyorlar ancak üzerlerinde yazılarla ya da dümdüz halleriyle hoşuma gitmiyorlar. Ben de süslüyorum kutularımı :)



Fotoğrafta gördüğünüz de bir Trendyol alışverişimin kutusu. Kırtasiyelerde satılan yapışkanlı folyo ya da yapışkanlı kaplama kağıdı diye bilinen kağıtlardan alıp bir güzel kapladım kutuyu.


Oldukça basit olan bu işlem sonunda işte böyle çiçek desenli şirin bir kutum oldu :) Kenarlarına kurdele ya da dantel geçirilerek daha da güzelleştirilebilir ancak benim elimde olmadığı için böyle kaldı.


Bu kutu ise bir Markafoni alışverişimdendi. Büyük yıldızın olduğu yerde Markafoni yazıyordu. Yine kırtasiyelerde satılan renkli oluklu mukavvaya yıldız şekilleri çizip kestim ve yapıştırıcıyla üzerine yapıştırdım. Hem yazı kapandı hem de kutuya bir güzellik gelmiş oldu.

Siz de kutularınızı böyle süsleyip kullanabilir ya da hediyelerinizi kendi yaptığınız kutularda verebilirsiniz :) Ben şahsen böyle bir hediyeye çok sevinirdim :)

5 yorum:

  1. Aynı kutulardan bende de vardı :) kutu kaplamayı seviyorum.
    Çok güzel olmuş sizinkilerde, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kutunun yapılışı guzel olmus paylastıgınız ıcın tesekkur ederız.

    YanıtlaSil
  3. Kutunun yapılışı guzel olmus paylastıgınız ıcın tesekkur ederız.

    YanıtlaSil