20 Ocak 2013 Pazar

Anne Kurabiyesi :)




Birkaç günlüğüne ailemin yanına geldim ve annem de bana özlediğim tatları yapma derdine düştü tabi ki :) Bugün de mis gibi un kurabiyeleri yapmıştı benim için. Ben de annemden tarifini aldım ve paylaşmak istedim. Benim çok sevdiğim, lezzetli olduğu kadar basit de bir kurabiye.


Malzemeler:
250gr margarin
2 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
500gr nişasta
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Tüm malzemeleri karıştırıp ceviz büyüklüğünde parçalara ayırıp istediğiniz şekli veriyorsunuz. Annem mantar kurabiye şeklinde yapmış. 175 derece önceden ısıtılmış fırında yağlı kağıt serilmiş tepside üzerleri biraz pembeleşinceye kadar pişiriyorsunuz. Sonra da dilerseniz üzerine pudra şekeri serpebilirsiniz. Afiyet olsun :)


6 yorum:

  1. Offf canım çeeeekkktiiii:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Üzgünüm ama çok lezzetlliydiler, paylaşmak istedim :)

      Sil
  2. Bir kurabiye canavarına gece gece yapılacak eziyetmi bu?:))
    Gerçekten enfes görünüyor,annenizin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. harika gözüküyor takipçinim benim blogumada beklerim kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil