9 Aralık 2012 Pazar

Alışveriş #1



1. Sudocrem: Birçok yerde lekelere iyi geldiğini, sivilcelerin iyileşmesine yardımcı olduğunu vs okudum, deneyeyim dedim. Maske gibi yüze sürüp uyguluyorlarmış. Bakalım deneyip göreceğiz.



2. Watsons Green Tea Maske: Watsons'da indirimdeydi. Alıp deneyeyim dedim. Aslında çay ağacı maskesi diye almıştım fakat eve gelince yeşil çay olduğunu gördüm. Neyse...

3. Superdrug Tea Tree Yüz Yıkama Jeli: Bu da Watsons'da indirimdeydi. 9 liraydı sanırım. Çay ağacı yağının iyi olduğunu duymuştum, deneyeceğim bakalım.

4. Olay Active Hydragel: Jel kıvamında yağsız bir nemlendirici. Karma, yağlı ve normal ciltler için uygunmuş. Markafoni'de 5 küsür liraydı alıp bir kullanayım dedim.

5. Olay Complete Nemlendirici: Bu da 15 güneş koruma faktörlü losyon şeklinde bir nemlendirici. Normalden yağlıya kadar ciltler için. Markafoni'den 11 liraya aldım.

1 yorum: