20 Kasım 2012 Salı

Essence Göz Kalemlerim


Merhaba bu yazımda sahip olduğum Essence marka göz kalemlerini tanıtacağım.

Fotoğrafta gördüğünüz ilk kalem Essence Kajal Pencil 01 numaralı siyah göz kalemi. Kalem ilk aldığımda oldukça sert görünmüştü bu yüzden akmayacağını düşünmüştüm. Ama ne yazık ki ilk sürüşümde yumuşak olduğunu anladım. Sürüşü güzel fakat bende fazla dayanmadan gözümün altına akıp, bulaşıyor. Bu yüzden çok memnun kalmadım. Fiyatı 2-3 tl olmalı.

İkinci kalem Essence Long Lasting Eye Pencil 01 Black Fever. Bu kalem sanırım hayatımın kalemi! Bu güne kadar akmayan kalem arayışıyla aldığım tüm kalemleri solladı. Kalem oldukça yumuşak fakat akmıyor; üstelik benim gözlerime hiçbir kalem dayanamazken. Sabah sürüyorsunuz akşama kadar hiç dağılmadan gözünüzde. Rengi de oldukça siyah hatta bu nedenle eyeliner yerine dahi kullanılabilir. Ayrıca gün içinde rengi uçmuyor. Kalem ayrıca asansörlü, kullanım açısından çok iyi bu. Fiyatı da 5 tl. Fiyat-performans açısından mükemmel yani. Uzun süre bu kalemle birlikteyim sanırım :)

Son kalemim ise Essence Long Lasting Eye Pencil 02 Hot Chocolate. Essence Long Lasting siyah kalem için söylediklerim bunun için de aynen geçerli. Bu kalemi de çok sevdim. Zaten ikisi şu anda favori göz kalemlerim.

1. Essence Long Lasting 02 Hot Chocolate
2. Essence Long Lasting 01 Black Fever
3. Essence Kajal Pencil 01 Black

Eğer akmayan, uzun süre kalıcı, rengi uçmayan göz kalemleri arıyorsanız Essence'in Long Lasting serisini mutlaka deneyin derim. Bu arada Essence'i Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder